Teine osa: Sõidame.
Esimeseks sammuks on komplektisoleva rööpavoolupistiku külge juhtme kinnitamine. Selleks läheb vaja väikest lapikotsaga kruvikeerajat (juhtme teine ots käib muidugi rööpa külge

)
Järgmiseks sammuks on selle pistiku ühendamine pesasse "Main"
Kolmandaks sammuks on toiteallika ühendamine alguses vooluvõrku ja seejärel seadme küljes olevasse pesasse "Power."
Miks just sellises järjekorras - teistpidi tehes ei pruugi tekkiv väike voolutõuge seadmele hästi mõjuda.
Kui seade on käivitunud (ma küll tegin ühe sammu veel - lülitasin menüüd ingliskeelseks), siis näeme ekraanil sellist pilti:
Nüüd on siis asi niikaugel, et asetame rööpale veduri. Läheb umbes 10 sekundit kuni RailCom veduriga tutvub, ja võibki sõita.
Juhtimisorganid:
Suured ümmargused nupud on kiiruse kontrollimiseks ja suuna vahetuseks, nende all olevad kangikesed on neljapositsioonilised funktsiooninupud (oma maitse järgi seadistatavad; tehaseseades on kaks funktsiooni aktiveeritud, üles lükates annab vilet ja alla tõmmates antud veduri puhul süütab veermikuvalgustuse).
Veduripildiga nupud avavad vedurite nimekirja.
Nuppude read ekraani servades on funktsiooninupud.
Kõik funktsioonid on lülitatavad ka puutetundlikult ekraanilt, kas siis näpuga või seadmega kaasas oleva (eh, ma ei teagi kuidas seda pulka maakeeles nimetatakse

) stylusega.
Nupp kirjaga STOP - "suur punane nupp," millega katkestatakse rööpavool.
Nupp kirjaga "GO" lülitab rööpavoolu jälle sisse tagasi.
Seadme väljalülitamiseks tuleb "STOP" nuppu mõned sekundid all hoida, kui ekraanile ilmub kiri: "You may now unplug your ECoS," võib stepsli välja tõmmata.
Niikaugele jõuab ilma instruktsiooni lugemata. Peenemate funktsioonide kasutuselevõtuks tuleks juhendit ikkagi tudeerida.
Teise osa lõpp.
Kolmandas osas: Mida me oskame?