Nii hakkas imelikult käituma (sõitis-ei sõitnud) kõige uuem mootorvedur BR118 (Piko). Lihtne kontroll näitas, et mõlema pöördvankri (Bo-Bo) üks ratas ei andnud voolu edasi (õnnetuseks mõlemal ühel poolel ja otsmised). Samas on Piko teinud pöördvankrite lahtivõtmise imelihtsaks (klõpsuga värk) ja vea leidsin üles kergesti. Nende vooluta rataste kontaktorid ulatusid vaevu või üldse mitte, ratasteni.
Tuleb mõneti tuttav ette, mul hakkas vahelduvvooluga (kord on, siis jälle ei ole

) töötava vedurina käituma Piko T669 (Cme3). Põhjus oli aga hoopis naljakas. Ja kõigele lisaks veel oma viga kah. Tuleb välja, et teflonõli ei tohi sattuda rataste kontaktpindadele. Juhtus nii et vedur seisis suhteliselt pikalt ja õlikomponent auras lihtsalt ära, jättes tefloni (mis teadupärast on isolaator) järele. Oli päris kõvasti peamurdmist. Kui ma lõpuks pihta sain milles asi, siis lahendus oli väga lihtne - Poolast ostetud piiritusepudelil (jah, erinevalt Eestist kus piiritust ei saa vist isegi arsti retseptiga, on Poolas 95° etanool viinapoodides vabalt müügil; 0,5l pudel umbes 10€) kork maha ja vatitikuga rattad puhtaks. Määrimist vooluvõtturid ometi tahavad, niisiis tellisin Lippest elektrit juhtivat õli (
www.modellbahnshop-lippe.com/Accessories...b/modell_285091.html ), rohkem ei ole probleeme olnud.