Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
Rongide mudelid

Mudel ja prototüüp, tehnilised küsimused, dekoodrid, soundi- ja aurugeneraatorid, dekoodrite seadistamine ehk CV, kollektsioon.
  • Lehekülg:
  • 1

TEEMA:

Roco ČSD555.0 ja ČSD555.1 21.07.2021 18:43 #2099

  • Ivar S.
  • Ivar S. avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Vana tegija
  • Vana tegija
  • Postitusi: 189
  • Sind on tänatud: 28
ČSD 555.0 (Br52)
Ajajärk: III
Min. kurviraadius: 358mm
Pikkus puhvriotstest: 265mm
Kaal: 495g
Kiirus: 103 (h0)km/h
Karbist võttes - NEM652 hääldekooder


ČSD 555.1 (Br50)
Ajajärk: III
Min. kurviraadius: 358mm
Pikkus puhvriotstest: 265mm
Kaal 436g
Kiirus: 63,2 (h0)km/h
Karbist võttes - Plux16 hääldekooder
Koledad ja veel koledamad h0 elektrivedurid; ČSD; Piko SmartControl, ESU ECoS2.1
Pühakirjas seisab: "Palehigis pead sina oma igapäevase mudelraudtee nimel rügama!"
Lisatud failid:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Ivar S..

Roco ČSD555.0 ja ČSD555.1 23.07.2021 08:05 #2101

  • Ivar S.
  • Ivar S. avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Vana tegija
  • Vana tegija
  • Postitusi: 189
  • Sind on tänatud: 28
Ülemisel pildil olev 555.0 on minu kõige esimene (kui 7ndaks sünnipäevaks saadud Piko N mõõtkavas stardikat mitte arvestada) ja alumisel pildil olev 555.1 on (seni; 23.07.2021) viimane.
Mehhaaniline osa on veduritel identne, niiet 555.1 puhul ei tohiks halbu üllatusi eriti tulla. 555.0 on praeguseks sõitnud umbes 100 tundi ja ei ole selle jooksul pettumust valmistanud (kui lühisidurimehhanismi küljest lahtitulnud vedru välja arvata, aga see on pisiasi).
Millega aga tootja on kõvasti mööda pannud, on vedurite kiirus. Mõlema veduri puhul peaks see olema 80 kmh, on aga ühel 103 ja teisel 63,2.
Väike virisemise koht on veel heli. 555.0-l on heliga kõik korras, st. ilusasti ratastega sünkroonis. 555.1-l aga jätab heli mulje et veduril on kahesilindrilise lihtmasina asemel peal hoopis kolmesilindriline kompaundmasin mida br50 veduritel päriselus kindlasti ei olnud. Ehk siis kahesilindrilise lihtmasina puhul teeb vedur rataste ühe täispöörde ajal neli tšuhhi, kolmesilindriline teeb aga kuus. 555.1 teeb peaaegu kuus tšuhhi ja see kõlab väga valesti. Hääl iseenesest on väga ilus, aga jah, liig tihedalt tšuhhitab.
Koledad ja veel koledamad h0 elektrivedurid; ČSD; Piko SmartControl, ESU ECoS2.1
Pühakirjas seisab: "Palehigis pead sina oma igapäevase mudelraudtee nimel rügama!"

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Ivar S.. Põhjus: segiaetud numbrite korrektsioon

Roco ČSD555.0 ja ČSD555.1 04.08.2021 08:03 #2104

  • Ivar S.
  • Ivar S. avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Vana tegija
  • Vana tegija
  • Postitusi: 189
  • Sind on tänatud: 28
On veel üks asi mille pärast võiks nuriseda - mõlemal veduril on suitsukambri kaanel prožektor ja tootja ehk siis Roco ei ole vaevunud neid funktsionaalseks tegema.
Samuti ei taha need prožektorid ilma liimita hästi küljes püsida.

 
Koledad ja veel koledamad h0 elektrivedurid; ČSD; Piko SmartControl, ESU ECoS2.1
Pühakirjas seisab: "Palehigis pead sina oma igapäevase mudelraudtee nimel rügama!"
Lisatud failid:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Ivar S..
  • Lehekülg:
  • 1
Lehe loomiseks kulus: 0.115 sekundit
Kasutatav tarkvara Kunena Foorum