Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
Rongide mudelid

Mudel ja prototüüp, tehnilised küsimused, dekoodrid, soundi- ja aurugeneraatorid, dekoodrite seadistamine ehk CV, kollektsioon.
  • Lehekülg:
  • 1

TEEMA:

Brawa ČSD T334.0 06.05.2021 18:14 #2066

  • Ivar S.
  • Ivar S. avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Spetsialistist foorumlane
  • Spetsialistist foorumlane
  • Postitusi: 147
  • Sind on tänatud: 27
Ajajärk: III
Pikkus: 106 mm.
Kaal: 162 g.
Min. kurviraadius: 360 mm.
Kiirus: 67 (h0)km/h.
Karbist võttes Plux22 hääldekooder ja digitaalsed sidurid.

Detailsuse ja koostekvaliteediga võib igati rahule jääda, samuti digisiduritega. Ainuke kahtlane koht on veoskeem mis on nagu pärisveduril kus veorattaid ajavad ringi veotiislid. Võib arvata et selline skeem ei pruugi olla kõige pikaealisem. 
Väike virin ka - tiislite puksid tehases ilusasti õlitatud, rattateljed aga sootuks kuivale jäetud. Juhtub. 

 
Koledad ja veel koledamad h0 elektrivedurid; ČSD; Piko SmartControl
Pühakirjas seisab: "Palehigis pead sina oma igapäevase mudelraudtee nimel rügama!"
Lisatud failid:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Ivar S..

Brawa ČSD T334.0 09.05.2021 17:46 #2071

  • admin
  • admin avatar
  • Pole saidil
  • Administraator
  • Administraator
  • Postitusi: 467
  • Sind on tänatud: 39
Veotiislid ongi ilmselt seda tüüpi vedurite nõrk koht. Ostsime muuseumile ühe Piko veduri, mis suutis korralikult sõita vaid pool aastat, siis oli müra, kolin ja tiislid kõverad. Rattad olid kaheksas juba vabrikust tulles, aga uute vastu vahetamine sõiduvõimet tagasi ei toonud, sest tiisleid liigutav võll oli ka paigast ära ja tiislid poosid sõna otseses mõttes rattad kinni. 

Rongimees Einar
Minu kogemus - HO, TT - DC analoog - makett - BTTB rööpad, Fleischmann-Profi rööpad - arvutiprogramm Anyrail (teedeplaani ja skeemide joonistamiseks).

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Brawa ČSD T334.0 10.05.2021 08:13 #2072

  • Ivar S.
  • Ivar S. avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Spetsialistist foorumlane
  • Spetsialistist foorumlane
  • Postitusi: 147
  • Sind on tänatud: 27

...siis oli müra, kolin ja tiislid kõverad. Rattad olid kaheksas juba vabrikust tulles, aga uute vastu vahetamine sõiduvõimet tagasi ei toonud, sest tiisleid liigutav võll oli ka paigast ära ja tiislid poosid sõna otseses mõttes rattad kinni. 


Piko Br106-t on tegelikult üsna lihtne uuesti sõitma panna. Aitab tiislite mahavõtmisest. Probleemiks oli tõenäoliselt see et läbi tiislite aetakse ringi ka seda veovõlli. Br106-l on üks vedav rattapaar, Brawa veduril aga liigutabki rattaid see veovõll läbi tiislite.
Ega seda tüüpi vedurid vist olegi mõeldud tõsisemaks sõidutamiseks, võib arvata et nende veermiku eluiga jääb kuhugi sinna 150-200 tunni kanti. Minul on kõige suurema läbisõiduga vedur ČSD 555.0 (Br52, Roco) umbes saja sõidutunniga. Erilisi kulumismärke tänu hoolsale õlitamisele veel ei näita. Ma olengi omale reegliks võtnud et sissesõidule järgneb kohe ka põhjalik ülevaatus-hooldus-määrimine. Edaspidised hooldused nii umbes 30 sõidutunni tagant või vastavalt vajadusele. Saxonia näiteks tahab määrimist (hakkab muidu kriuksuma kaeblikult) enamvähem igal sõidukorral, tulenevalt ehituslikest iseärasustest.
Koledad ja veel koledamad h0 elektrivedurid; ČSD; Piko SmartControl
Pühakirjas seisab: "Palehigis pead sina oma igapäevase mudelraudtee nimel rügama!"
Lisatud failid:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Ivar S..
  • Lehekülg:
  • 1
Lehe loomiseks kulus: 0.141 sekundit
Kasutatav tarkvara Kunena Foorum