Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
Rongide mudelid

Mudel ja prototüüp, tehnilised küsimused, dekoodrid, soundi- ja aurugeneraatorid, dekoodrite seadistamine ehk CV, kollektsioon.
  • Lehekülg:
  • 1

TEEMA: Ov nr 724, SojuzZagranPribor, USSR

Ov nr 724, SojuzZagranPribor, USSR 16.05.2020 20:30 #1829

  • Soobel
  • Soobel avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Vana tegija
  • Vana tegija
  • Postitusi: 243
  • Sind on tänatud: 45
Sain siis viimaks omale legendaarse Nõukogude Liidus toodetud reisirongikese mudeli, koosseisuks vedur Ov724 ja kaks kaheteljelist reisivagunit. Esimeseks muljeks on masina aeglus: selleks, et saada midagigi sõidule sarnanevat, tuleb trafo nupp põhja keerata. Sellega kaasneb mootoris korralik tulevärk, nagu videos näha on. Dokumentatsioonis on jutt, nagu oleks kõik korras, pinge on 0-12V, soovitatud on pärast tunniajalist sõitu lasta pool tundi jahtuda. Aeglusel on üks pluss: kuna see tuleneb suurest ülekandearvust, on võimalik selle veduriga väga aeglaselt manööverdada. Tea, kas tuleb uus kondekas leida, et sädelust vähendada?
Lisatud failid:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Ov nr 724, SojuzZagranPribor, USSR 17.05.2020 22:42 #1830

  • admin
  • admin avatar
  • Pole saidil
  • Administraator
  • Administraator
  • Postitusi: 422
  • Sind on tänatud: 33
Äkki tasuks söeharjad üle vaadata, pildi järgi tundub sädelus just sealkandis olema. Ka aeglane kiirus võib olla seotud sama kohaga - söetolmu kihike võib olla liiga paks ja seega täiendav takistus vooluahelale. Lõppude lõpuks võivad need nõukaaegsed söeharjad olla ise ka mitte just kõige parema kvaliteediga.

Rongimees Einar
Minu kogemus - HO, TT - DC analoog - makett - BTTB rööpad, Fleischmann-Profi rööpad - arvutiprogramm Anyrail (teedeplaani ja skeemide joonistamiseks).

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

  • Lehekülg:
  • 1
Lehe loomiseks kulus: 0.278 sekundit
Kasutatav tarkvara Kunena Foorum