Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
Rongide mudelid

Mudel ja prototüüp, tehnilised küsimused, dekoodrid, soundi- ja aurugeneraatorid, dekoodrite seadistamine ehk CV, kollektsioon.
  • Lehekülg:
  • 1

TEEMA:

Liliput/Gepard ТЭ-3644 01.03.2020 17:32 #1790

  • Ivar S.
  • Ivar S. avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Kogemustega foorumlane
  • Kogemustega foorumlane
  • Postitusi: 79
  • Sind on tänatud: 12

Valmistaja - Liliput
Järeltöötleja - Gepard Model s.r.o
Valmistusaasta peaks olema 2006
Hetkel (veel) analoog, NEM652 dekoodripesa.
Veotelgi - 2 (tender)
Vooluvõtt - 5 telge
Kiirus - 82 (h0)km/h
Koledad ja veel koledamad h0 elektrivedurid; ČSD; Piko SmartControl
Pühakirjas seisab: "Palehigis pead sina oma igapäevase mudelraudtee nimel rügama!"
Lisatud failid:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Ivar S..

Liliput/Gepard ТЭ-3644 07.03.2020 22:26 #1791

  • admin
  • admin avatar
  • Pole saidil
  • Administraator
  • Administraator
  • Postitusi: 432
  • Sind on tänatud: 33
Küür ehk söepunkrile istutatud vedelkütuse mahuti on puudu - siis näeks välja peaaegu selline, nagu ise lapsepõlvest mäletan. Tõsi, Põlevkivibasseini veduritel oli teistsugune, jäiga raamiga tender.

Rongimees Einar
Minu kogemus - HO, TT - DC analoog - makett - BTTB rööpad, Fleischmann-Profi rööpad - arvutiprogramm Anyrail (teedeplaani ja skeemide joonistamiseks).

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Liliput/Gepard ТЭ-3644 08.03.2020 09:11 #1792

  • Ivar S.
  • Ivar S. avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Kogemustega foorumlane
  • Kogemustega foorumlane
  • Postitusi: 79
  • Sind on tänatud: 12

admin kirjutas: Küür ehk söepunkrile istutatud vedelkütuse mahuti on puudu - siis näeks välja peaaegu selline, nagu ise lapsepõlvest mäletan. Tõsi, Põlevkivibasseini veduritel oli teistsugune, jäiga raamiga tender.

Rongimees Einar

Antud lokomotiiv on siiski söekütte ja vanntendriga. Originaal asub Tšehhis Lužna raudteemuuseumis ja kannab lisaks N-Liidu numbrile TЭ-3644 veel Tšehhi tähist ČSD555.0301. Mudeli puhul on siis aluseks võetud Liliputi BR52 ja Gepard Model on sellest ehitanud suhteliselt täpse koopia muuseumieksponaadist. Tšehhi tähis on ka mudelil, väike numbrimärk suitsukambri kaanel prožektori all.
Tehnilise poole pealt vaadates ei ole Liliputi BR52 küll eriti hea vedur. Vooluvõtt on kehvapoolne ja on ka muid vigu mis just meeli ei ülenda.
Tehniline pool ei ole antud veduri puhul muidugi oluline, tegemist on rohkem kollektsionäärimudeliga (kauplusejuhataja jutust sain ma aru et neid tehti ainult 3). Mis ime läbi ta poeriiulil meie päevini üldse seisis, seda ma ei tea.
Hind justkui ei olnud üle mõistuse kallis.
Koledad ja veel koledamad h0 elektrivedurid; ČSD; Piko SmartControl
Pühakirjas seisab: "Palehigis pead sina oma igapäevase mudelraudtee nimel rügama!"

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Ivar S..

Liliput/Gepard ТЭ-3644 08.03.2020 09:19 #1793

  • Ivar S.
  • Ivar S. avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Kogemustega foorumlane
  • Kogemustega foorumlane
  • Postitusi: 79
  • Sind on tänatud: 12
Koledad ja veel koledamad h0 elektrivedurid; ČSD; Piko SmartControl
Pühakirjas seisab: "Palehigis pead sina oma igapäevase mudelraudtee nimel rügama!"
Lisatud failid:
Järgnev(ad) kasutaja(d) tänas(id) sind: Traatsaba

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

  • Lehekülg:
  • 1
Lehe loomiseks kulus: 0.216 sekundit
Kasutatav tarkvara Kunena Foorum