Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
Rongide mudelid

Mudel ja prototüüp, tehnilised küsimused, dekoodrid, soundi- ja aurugeneraatorid, dekoodrite seadistamine ehk CV, kollektsioon.
  • Lehekülg:
  • 1

TEEMA: Piko Saxonia

Piko Saxonia 09.11.2019 19:00 #1709

  • Ivar S.
  • Ivar S. avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Kogemustega foorumlane
  • Kogemustega foorumlane
  • Postitusi: 42
  • Sind on tänatud: 4
Piko klassifikatsioon: Classic Nostalgie
Ajajärk: I
Pikkus (puhvriotstest): 454
Min. kurviraadius: 358
Karbist võttes analoog, NEM 652 dekoodripesa.

Vedur iseseisvalt sõiduvõimeline ei ole, dekooder (kui on paigaldatud) ja vooluvõtt rööpalt asuvad kollarohelises reisivagunis, mootor selle järel olevas kinnises kaubavagunis. Puuduvad ka sidurid kui sellised, vagunite ühendamiseks on paikaklikitavad veotiislid. Selline ehitus teeb rongi teelepaneku ja mahavõtmise küllaltki tülikaks. Inimfiguurid (Vedurijuht, kütja, kolm pidurimeest (need kes vagunite katustel istuvad) ja (vist) konduktor) on komplektis kaasas, ka on kaasas korralik sortiment pisikest, õrna ja peenikest kribukrabu, aga need on mõeldud külgepanemiseks juhul kui rong pannakse seisma nt. vitriini.
Ühesõnaga, sõitmiseks mõeldud koosseisuga eriti tegemist pole, rohkem nagu iluasi.

Võib-olla kunagi tulevikus paigaldan ka soundi, küllaltki ebaloomulik on kui auruvedur mis peaks tegema "tšuhh-tšuhh" teeb selle asemel "bzz." Ruumi soundimooduli ja kõlari jaoks on dekoodervagunis iseenesest piisavalt, põhja alla tuleks küll paar auku puurida et heli välja pääseks.
Koledad ja veel koledamad h0 elektrivedurid; ČSD; Piko SmartControl
Pühakirjas seisab: "Palehigis pead sina oma igapäevase mudelraudtee nimel rügama!"
Lisatud failid:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Ivar S..

Piko Saxonia 10.11.2019 22:24 #1710

  • admin
  • admin avatar
  • Pole saidil
  • Administraator
  • Administraator
  • Postitusi: 410
  • Sind on tänatud: 31
Tänan silmade avamise eest. Ise poleks küll selliste tehniliste lahenduste peale tulnud - oleks tõsimeeli arvanud, et klassikaline ehitus.

Rongimees Einar
Minu kogemus - HO, TT - DC analoog - makett - BTTB rööpad, Fleischmann-Profi rööpad - arvutiprogramm Anyrail (teedeplaani ja skeemide joonistamiseks).

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Piko Saxonia 11.11.2019 10:42 #1711

  • Ivar S.
  • Ivar S. avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Kogemustega foorumlane
  • Kogemustega foorumlane
  • Postitusi: 42
  • Sind on tänatud: 4

admin kirjutas: Tänan silmade avamise eest. Ise poleks küll selliste tehniliste lahenduste peale tulnud - oleks tõsimeeli arvanud, et klassikaline ehitus.

Rongimees Einar

Mootorvagun tõenäoliselt seepärast et vedurisse mingi vähegi tõsiseltvõetav mootor koos ülekande ja vooluvõtuga eriti vist ei taha mahtuda.
Võib arvata et kui panna Saxonia "joonele" näiteks BR 55-ga (G7.1), siis ammu enne seda kui BR 55 on isegi kuluma jõudnud hakata, on Saxonia omadega läbi. Pole tal ju korralikke rattalaagreidki, rattateljed kinnituvad plastikust harkide vahele.
Muidu päris ilus asjake, aeg-ajalt ma ikka võtan teda karbist välja ja teen mõned ringid, silmale kena vaadata.
Koledad ja veel koledamad h0 elektrivedurid; ČSD; Piko SmartControl
Pühakirjas seisab: "Palehigis pead sina oma igapäevase mudelraudtee nimel rügama!"

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Ivar S..

Piko Saxonia 11.11.2019 11:57 #1712

  • Ivar S.
  • Ivar S. avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Kogemustega foorumlane
  • Kogemustega foorumlane
  • Postitusi: 42
  • Sind on tänatud: 4
Saxonia ja BR 01.15 suuruse vahe.
Koledad ja veel koledamad h0 elektrivedurid; ČSD; Piko SmartControl
Pühakirjas seisab: "Palehigis pead sina oma igapäevase mudelraudtee nimel rügama!"
Lisatud failid:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Piko Saxonia 14.01.2020 20:24 #1769

  • Ivar S.
  • Ivar S. avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Kogemustega foorumlane
  • Kogemustega foorumlane
  • Postitusi: 42
  • Sind on tänatud: 4
Kiirus (analoog) 73 (h0)km/h
Päriselus oli Saxonia kiirus umbes 50 km/h
Koledad ja veel koledamad h0 elektrivedurid; ČSD; Piko SmartControl
Pühakirjas seisab: "Palehigis pead sina oma igapäevase mudelraudtee nimel rügama!"

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Viimane muutmine: lisas Ivar S..
  • Lehekülg:
  • 1
Lehe loomiseks kulus: 0.218 sekundit
Kasutatav tarkvara Kunena Foorum