Tere, Külaline
Kasutajanimi: Parool: Pea meeles
Reisimuljed

Raudteelt ja mudelraudteelt nii sõnas kui pildis.
  • Lehekülg:
  • 1

TEEMA:

Pildike Hamburgi Hbh esisest väikesest segadusest 01.01.2015 13:12 #190

  • käpard
  • käpard avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Uus foorumlane
  • Uus foorumlane
  • Postitusi: 3
  • Sind on tänatud: 0
Pilt tehtud sügisel 2013. Kahjuks on läbi raudtee voolu saavad "liikurid" nii kehvakesed, et need niisugust maketil järeletehtud pööranguuputust ei läbiks ...
Lisatud failid:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Pildike Hamburgi Hbh esisest väikesest segadusest 01.01.2015 13:30 #191

  • admin
  • admin avatar
  • Pole saidil
  • Administraator
  • Administraator
  • Postitusi: 621
  • Sind on tänatud: 56
Head Uut Aastat ja Tere tulemast foorumisse.

Pea sarnaseid pöörangu-põrguid võib vahel ka mõnel maketil kohata. Arvan, et rööpavoolude juhtimine ja ka matka seadmine sarnasel maketil läheneb oma keerukuselt juba raketiteadusele.

Rongimees Einar.
Minu kogemus - HO, TT - DC analoog - makett - BTTB rööpad, Fleischmann-Profi rööpad - arvutiprogramm Anyrail (teedeplaani ja skeemide joonistamiseks).

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Pildike Hamburgi Hbh esisest väikesest segadusest 02.01.2015 10:46 #201

  • Traatsaba
  • Traatsaba avatar
  • Pole saidil
  • Kogemustega foorumlane
  • Kogemustega foorumlane
  • Postitusi: 79
  • Sind on tänatud: 5
Lahe! ;) Arvan et kui sulgrööbaste (konna?-frog) toited on töökindlalt paigas, siis mõni "sajajalgne" ikka üle ronib. Näiteks minu BR56 mudelil on koos tendriga kokku 7 kntaktidega rattapaari.
Lihtne BTTB rööbastega TT mõõtkavas DC analoogmakett. Lisaks "karbiraudtee" samade tunnustega. Jõudumööda WinTrack 8.0 planeerimiseks

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Pildike Hamburgi Hbh esisest väikesest segadusest 06.01.2015 11:04 #206

  • käpard
  • käpard avatar Teema autor
  • Pole saidil
  • Uus foorumlane
  • Uus foorumlane
  • Postitusi: 3
  • Sind on tänatud: 0
Tunnistan, et maketi ehituses on "frog"i sarnased pöörangud ja niisugused pöörangurägastikud väga kasulikud, aga mulle nad ei meeldi (lühike manöövrivedur!). Ise kasutan "TILLIG" HO omaenda kokkupandud pööranguid. Tööstusliku pöörangu "keeled" saavad oma toite läbi vaskklemmide pöörangu sisemistest raudteeharudest või siis raudteest mille vastu "keel" surutakse. Klemmi ühendused aga oksüdeeruvad ja raudtee koos keelega "mustuvad". Tekkis mõte peenike vasktraat keele külge joota, aga kuidas "keele" materjali joota saaks on siiani lahendamata.

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Pildike Hamburgi Hbh esisest väikesest segadusest 06.01.2015 13:58 #207

  • admin
  • admin avatar
  • Pole saidil
  • Administraator
  • Administraator
  • Postitusi: 621
  • Sind on tänatud: 56
Kõigepealt paar täpsustust terminoloogia vallast. "Frog"-i eestikeelne vaste on riströöbas ja "keeled" (omamoodi hästi tabatud nimi) on sulgrööpad.

Rööpad valmistatakse uushõbedast ja juhtmete jootmine nende külge peaks olema probleemivaba (võib-olla tilgake mõnd jootevedelikku läheb vaja siiski). Mänguasjamuuseumi maketil kasutasin nii mehaanilisi kui joodetud ühenduskohti. Mehaanilisi olen nüüd hakanud vähehaaval üle jootma - kõige parem ühendusviis ikkagi.

Kui keeruline nende Tilligi pane-ise-kokku pöörangute tegemine on? Hinna järgi otsustades peaks olema mõistlik lahendus.

Rongimees Einar
Minu kogemus - HO, TT - DC analoog - makett - BTTB rööpad, Fleischmann-Profi rööpad - arvutiprogramm Anyrail (teedeplaani ja skeemide joonistamiseks).

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

Pildike Hamburgi Hbh esisest väikesest segadusest 06.01.2015 17:33 #208

  • Pursui
  • Pursui avatar
  • Pole saidil
  • Noor foorumlane
  • Noor foorumlane
  • Postitusi: 36
  • Sind on tänatud: 3
Nende kit pöörangute hinnavahe on 2-3 €. Ma ei tea, kas see pusimine tasub ära? :whistle:

Palun Sisene või Loo konto vestlusega liitumiseks.

  • Lehekülg:
  • 1
Lehe loomiseks kulus: 0.066 sekundit
Kasutatav tarkvara Kunena Foorum