isikliku arengu nimel ei taha enam lihtsalt plastiku liimimise ja rataste vahetusega piirduda, seega v6tsin midagi suuremat ette - nimelt vana fleischmanni vt614 mootorvaguni digitaliseerimise...olen yhega juba hakkama saanud, lisades dekoodri, kahe vaguni vahelise elaktriyhenduse ja t88deldes veidi trykkplaate aga seekord otsustasin asja t6sisemalt ette v6tta...
kes teab, misasi on vana lima-mootor, teab, et tegu on yhe v2ga eba6nnestunud disainiga nurisynnitisega - mootor on lapik, kolme pooliga millest igayhe kollektor on kolmandik umbes 10mm kettast, harjad on piki mootori telge, madalad p88rded puuduvad t2ielikult, k6rgetel teeb lennuki h22lt jne...mootori nimetus tuleb itaalia tootjalt lima, kelle veduritel see veel yheksakymnendatelgi tavaliselt kasutuses oli, teised tootjad kes seda porri harrastasid, on veel n2iteks jouef, hornby ja, nagu juuresolevalt pildilt n2ha, ka fleischmann...t2naseks on see disain 6nneks prygikastis oma koha leidnud, mis aga ei t2henda, et kunagi sellega toodetud veerem seda samuti on...
tavaliselt asendatakse nimetet mootor 300-seeria dc harjamootoriga(nagu cd-m2ngijatel jne) aga ei suutnud mina sobiva pinge JA v6lli l2bim66duga isendit leida...kuna 25mm teljevahega vankrid on ka ikaldus siis tuli ise nullist veovanker ehitada...
teljed on walthers proto2000 omad, ylekanne tigu ja vana autostereo hammakad...kyljed 2mm messing, sisu styreen, raam on originaalisendi oma ja pisut t88deldud...
hetkeseisuga on puudu veel mootorikinnitus, elekter ja ylekanne vankrini...ilmselt tuleb mitu varianti j2lle 2ra testida kuniks 6iged kiirused k2tte saab...v2ga palju ruumi ka pole ehk suure diameeteiga hammakaid kasutada ei saa...
kui selle projektiga k6ik 6nnestub, saavad j2rgmisteks kaks paari vt98 'schienenbuse', millel sama asi k6hus...