Peatuskoht 2-suunalisel rajal
peatuseta läbisõidu võimalusega.
Tere ja head uut aastat kõigile!
Püüdsin siin aru saada sellest skeemist aga mõistust ei ole piisavalt antud, nii et ehk keegi viitsib abistada.
Selle skeemi valisin välja, kuna sellel on kaks stopplõiku, üks ühes ja teine teises perrooni otsas.
Visuaalselt hakkab “rong” mõjuma reisirongina alles VIIE vaguniga – see teeks koos veduriga, TT mõõtkavas, rongi pikkuseks ca 1,2 meetrit. Juhul kui on olemas ainult ÜKS stopplõik perrooni keskel, peaks perrooni pikkuseks olema vähemalt 1,8 m, HO-ga siis veelgi pikem, et rong ooteplatvormiga kohakuti jääks.
Kui katkestustega rööpaniidis on + (vedur peaks sõitma vasakult paremale), siis nagu aru saan on kõik lõigud kogu aeg voolu all, ka vasakpoolne stopplõik. Toimub aeglustus ja vedur peatub parempoolsel stopplõigul. Kui katkestustega rööpaniidis on –, siis vedur sõidab paremalt vasakule ja peatub vasakpoolsel stopplõigul. Kuna vedur sõidab mõlemal juhul, enne stopplõikudeni jõudmist üle reed-kontakti, siis lülitab see sisse aegrelee.Järelikult peab aegrelee olema “Ein” 0 min ja “Aus” peatuse pikkune.
Higistasin siis tundide kaupa ja püüdsin ühendada Viessmanni 5207 aegreleega, lisasin oma mõistusega reed-kontakti ja ühendusjuhtmed trafoga. Püüdsin välja nuputada, mis elektrooniline “imevigur” on “PROGRAMMLÜLITI”!
Nüüd siis SUUR PALVE, kui keegi viitsiks selle ponnistuse üle vaadata, ja mitte kui õpetaja, kes jämeda punase pliiatsiga risti peale ja number esimese alla paneb, vaid nagu erakonna esimees, kes oma targa mõistuse ja hea südamega, kõik ilusti ja õigesti paika paneb ja reisisaatjat suunab!